luni, 26 septembrie 2011

Castigatoarea giveaway-ului ELF

Iata ca a venit timpul sa aleg si castigatoarea. Pentru ca am vrut ca tot procesul sa fie la vedere, am deciz sa filmez "extragerea" castigatoarei, iar pentru a fi corecta pana la capat am ales sa randomizez de 3 ori pentru a elimina orice suspiciune. Am fost nevoita sa elimin cateva fete pentru ca nu au respectat cele 2 reguli obligatorii. Am stat putin pe ganduri dar stiu ca asa este corect fata de cele care s-au "chinuit" sa respecte aceste reguli. Iata lista participantelor :


Asadar, va las sa urmariti filmuletul de mai jos.





Felicitari Simon Alexandra Ioana   . Astept sa imi trimiti mail la raicuraluk@yahoo.com pana maine la ora 0.00 altfel va trebui sa aleg alta castigatoare. Iti voi da mai multe detalii pe mail.

Imi pare nespus de rau pentru cele care nu au castigat, dar sunt sigura ca intr-o zi va rasari soarele si pe strada voastra. 


Va multumesc ca v-ati inscris intr-un numar mare (mai mare decat ma asteptam eu) si sper sa imi urmariti blogul de acum inainte pentru ca am de gand sa nu va dezamagesc. Cu siguranta vor mai exista si alte giveaway-uri (sponsorizate sau nu) asa ca ramaneti prin preajma.

V-am pupat !!!



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Header Background Designed by Freepik