duminică, 27 noiembrie 2011

Saturday Night Make-up

Buna fetelor!
Am revenit, in sfarsit, cu un machiaj proaspat si colorat potrivit pentru o iesire in club  sau de ce nu , pentru o seara in oras cu prietenii (pentru persoanele mai indraznete).
Nu stiu cate dintre voi ati auzit de Ronnie , dar pe mine ma fascineaza din toate punctele de vedere si consider ca este o inspiratie foarte buna pentru fetele pasionate de make-up , dar in mod special pentru acele fete care adora culorile la fel de mult ca si mine.
Asadar, pentru a crea look-ul de astazi, mi-am permis sa ma inspir de la Ronnie a mea :)). 




Poza de ispiratie : 




Sunt constienta ca mai am mult de munca pana voi ajunge la indemanarea , experienta si talentul ei (daca voi ajunge vreodata;)) ).


Iata ce mi-a iesit mie : 




 Culorile au iesit putin estompate, Ronnie recunoaste ca editeaza pozele pentru a le mai adauga  intensitate, lucru pe care eu nu l-am facut, dar va asigur ca in realitate si machiajul meu era mai intens.
























Sper ca m-am apropiat cat de cat de original si sper sa va bucurati de revenirea mea. Astept request-uri. V-am pupat :*:*:* !!!




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Header Background Designed by Freepik