joi, 29 decembrie 2011

Haul

Buna fetelor.
Imi cer scuze ca nu am avut timp nici macar sa va urez un Craciun Fericit, dar am fost atat de ocupata ca rareori prindeam putin timp in fata laptop-ului.
Asadar, cu intarziere sper ca ati avut cel mai frumos Craciun de pana acum si vreau sa va urez sa aveti un an nou de o mie de ori mai bun decat acesta, sa fiti mai voioase, mai sanatoase, mai cu putere de munca si de invatat.



Pentru ca nu am facut nici un haul pana acum, mi-am zis ca e un moment  potrivit sa va arat ce mi-am mai cumparat in ultima vreme.


In primul rand mi-am achizitionat cateva produse de la ELF (am profitat de promotia lor cu -25% la toate produsele).
Pentru ca vreau sa le si swatch-uiesc , le voi lua pe rand si imi voi spune parerea.

1. Rujul Seductive


Pe buze nu este o nuanta chiar atat de intensa, nu prea seamana cu cea de pe site dar mie imi place foarte mult .



2. Eyelinerul Midnight


Imi doream foarte mult o nuanta de albastru , dar se pare ca nu am avut noroc nici acum. Tusul la aplicare zici ca e negru, nicidecum nu e nuanta afisata la ei pe site. Aici am o mare bulina neagra pentru cei de la ELF. Ar putea sa afiseze si ei niste nuante cat de cat mai apropiate de realitate pentru a nu aparea mai apoi clienti nemultumiti care, de altfel vor si renunta sa mai comande de pe site-ul lor. La fel am patit si cu tusul de la Avon, dar macar ala bate cat de cat spre albastru. Na, asta e, sa-mi fie invatatura de minte.


3. Luciul de buze Super Glossy cu SPF 15


Nu mi-as fi comandat niciodata acest luciu de buze , pentru ca am deja foarte multe luciuri si balsamuri de buze dar l-am primit cadou pentru ca am recomandat site-ul la 10 prietene. In fine, ideea era ca e un luciu oribil din foarte multe puncte de vedere. (vedeti swatch in poza de mai sus). Pe langa faptul ca nu m-au nimerit cu nuanta, sa stai pe buze cu acest luciu mi se pare un chin. Are o textura atat de greoaie si lipicioasa incat iti vine sa nu mai folosesti vreodata luciuri de buze. Nu stiu daca numai mie mi se pare , ori a fost vreun stoc cu probleme , dar chiar sunt curioasa ce parere v-a lasat voua, celor care il mai detineti. Singurele puncte tari, daca mai au vreo relevanta, sunt mirosul si protectia solara.

Pe buze arata cam asa :


4. Genele false Natural Look

Pentru ca detin cateva perechi de gene false, dar toate sunt care mai de care mai lungi si mai stufoase, am stiut ca am nevoie si de o pereche mai normala, mai pamanteana , mai naturala. Si uite asa mi-am achizitionat eu genele de la elf de care sunt multumita. Le-am luat cu gandul ca oricum nu voi folosi lipiciul lor si bine am gandit. Le-am purtat o data si m-am inteles bine cu ele, dar am uitat sa le pozez cand le aveam pe ochi, asa ca nu am pentru voi decat poze in cutie :)




5. Pudra translucida de la ELF Studio



Mi-am achizitionat-o mai mult pentru ca am auzit multe lucruri pozitive despre ea, dar mie nu mi se pare atat de stralucita. Nici nu am incercat-o de multe ori, dar e normala (ca sa nu zic ordinara). Nici nu stiu ce as putea spune despre ea decat sa nu va asteptati la minuni :)

6. Fondul de ten compact Farmasi



Si pe acesta tot din curiozitate mi l-am luat mai mult. Nu detineam nici un fond de ten altfel decat cel fluid , iar pentru ca este si la un pret accesibil am zis ca nu am nimic de pierdut. Mare mi-a fost mirarea cand l-am incercat deoarece chiar mi-a placut. Are o acoperire destul de buna, nuanta e perfecta pentru mine, textura numai buna iar bucuria mea a fost si este destul de mare :)


7. Aplicatii pentru unghii

Inca nu le-am incercat dar mi se par foarte interesante si de efect. Nu va zic mai multe, va las sa le admirati :P




Floricelele cica sunt naturale, deci trebuie sa am foarte mare grija cu ele.

8. Flormar Supershine Miracle Color No U08



Ador aceasta oja dar din nou, nu am poze cu ea pe unghiute :)

9. Coronita



 Nu am purtat in viata mea coronite, dar aceasta m-a convins sa fac o schimbare in acest sens. Mi se pare foarte finuta si eleganta in acelasi timp.



Cam atat pentru aceasta postare, sper ca v-a placut si poate voi mai face astfel de articole si pe viitor.

Care produs va tenteaza din cele de mai sus? Pupici




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Header Background Designed by Freepik