miercuri, 23 martie 2016

Prima comanda Melkior

Hello! După o perioadă lungă de timp (câteva luni), în care mi s-au lungit urechile după tot felul de bunătăți (din categoria beauty, of course) și în care mi-am propus să nu mai comand nimic până nu termin din produsele pe care deja le am, m-a lovit păcatul și din greșeală am dat o comandă de produse Melkior. Parcă prea lăudate erau și parcă prea mare a fost tentația.

Și pentru ca păcatul să pară mai mic, am prins și super ofertă ca să nu golesc portofelul. Trebuie să recunosc, cu mâna pe corason, că e adevărat tot ce se spune despre aceste produse. Mai are rost să vă povestesc cât de pigmentate sunt fardurile de ochi? Mi se zbârlește pielea numai când mă gandesc la ele. Și ce culori frumoase mi-am luat.... aoleu. 

În cazul în care nu reușiți să vă dați seama din poza mea super profi ce produse am comandat, am să le enumăr după cum urmează: 

Rezervă tuș pentru ochi (CAKE EYELINER) culoare BLACK -  23,90 ron

Creion khol negru - 14,90 ron











Ce îmi place cel mai mult este paleta de farduri. La fel cum spuneam și mai sus culorile sunt foarte pigmentate și intense iar gramajul nu este nici el de neglijat. Îmi vor fi suficiente pentru o perioadă foarte lungă de timp și abia astept sa le folosesc.
 Pentru a vă face o idee mai bună despre nuanțe le-am swatch-uit puțin și le-am pozat atât cu bliț, cât și la lumina naturală. Țin să menționez că sunt aplicate direct pe piele, fără vreo bază de machiaj și mă surprinde cât sunt de intense. Cu siguranță culoarea lor peste un primer va fi și mai uimitoare.



Poza cu bliț (știu că par desenate pe picior, dar credeți-ma că sunt pe mână)

Poză la lumina naturală

Pe următorul loc la secțiunea preferate se află cake eyeliner-ul. Să fiu sinceră, am fost puțin sceptică atunci când l-am adăugat în coș pentru că, fiind fană înfocată a eyelinerelor gel, eram mai mult decât convinsă că nu se va ridica la înălțimea așteptărilor iar culoarea nu va fi suficient de intensă si mată precum imi place mie, dar recunosc că m-a surprins. L-am aplicat pe ochi și culoarea este una foarte frumoasă și neagră. Râmâne de văzut dacă va trece testul timpului. Sunt curioasă cum se va comportă după mai multe ore de purtat.


Culoarea rujului este și ea una foarte frumoasă, dar din câte văzusem eu pe site nu părea așa rozalie precum e în realitate. Mă așteptam la o nuanță cu tentă mai degrabă spre mov decât roz, iar nuanța fiind una nouă în colecție nici nu am reușit să găsesc vreun swatch pe net. În orice caz este o nuanță care mă prinde și îi voi găsi cu siguranță loc în trusa mea.

Despre creionul khol nu am ce să precizez în mod special iar pila de unghii o voi folosi pentru unghiile cu gel pe care mi le aplic deja de mai bine de jumătate de an.


Pentru că v-am precizat la începutul articolului că această comandă a fost o afacere profitabilă, am să vă explic și care au fost reducerile de care am profitat. La un calcul simplu veți observa că această comandă ajunge cu ușurință la suma de 250 de lei (dacă adăugăm și prețul transportului, aproximativ 20 de lei). Eu am reușit să plătesc doar 135 de lei deoarece am profitat de faptul că la prima comandă pe site-ul lor aveți o reducere de 20% ( folosiți codul VOUCHER20), mai apoi am adăugat un cod de afiliat (cel mai probabil), de pe blogul unei persoane pe care o urmăresc care mi-a mai adăugat o reducere suplimentară de 10%. Paleta magnetică este la prețul de 49,90 lei, dar datorită unei alte promoții pe care o au pe site, la cumpărarea de 6 rezerve de fard (respectiv 12) veți primi paletuța aferentă gratuit. Pentru că în luna martie transportul este gratuit, am reușit să mai salvez încă 20 de lei din prețul comenzii finale.

Dacă am reușit să vă tentez cu ceva, vă recomand să profitați atât de promoțiile zilnice pe care le au pe site, dar și de transportul gratuit din această lună. Cea mai bună ofertă este fără îndoială cea cu paleta magnetică gratuită.

Dacă vreți să vedeți un machiaj al ochilor realizat cu fardurile de la melkior, vă rog să îmi scrieți și cu siguranță voi posta poze.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Header Background Designed by Freepik