duminică, 31 iulie 2011

Dots & flowers - Part 1 -

Pentru ca sunt bine dispusa m-am pus pe facut unghii iar pentru ca vreau sa va inspir cat ma des, m-am hotarat sa fac doua tutoriale. Unul pentru manichiura si celalalt pentru pedichiura, ambele fac parte din tema aleasa si anume Dots&Flowers
In aceasta postare va voi prezenta manichiura , urmand ca intr-o postare viitoare sa va arat si pedichiura. Tot ce pot sa va urez e Vizionare placuta ;)) !




 Am aplicat baza , apoi cate 2 straturi din lacul galben pe fiecare unghie in parte.


 Am asteptat cateva minute sa se usuce putin lacul, apoi am trecut la "imbulinat" :))


















Iata ce a iesit : 


Daca aveti intrebari sau daca vreti sa mai adaugati ceva, sa ma laudati :)) sau pur si simplu doriti sa criticati  , sunteti liberi sa-mi lasati un mesaj :).
I hope it was useful for you . Until next time, kisses  :*:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Header Background Designed by Freepik