vineri, 22 iulie 2011

Super easy nail design STEP BY STEP

Pentru ca vreau sa fiu folositoare omenirii , am hotarat sa postez acest articol in care va voi arata pas cu pas cum am realizat un model foarte dragut si simplu de facut.

Iata de ce aveti nevoie : 


- un lac incolor pentru baza
- un lac alb mat
- un lac roz cu pensula subtire
- un lac verde cu pensula subtire

Pasul 1
  Am aplicat stratul incolor ca baza pentru a-mi proteja unghiile de efectele neplacute pe care le pot lasa lacurile colorate .
Pasul 2
Am aplicat lacul alb in 2 straturi pe toata suprata unghiei.



Pasul 3
Am trasat o linie roz oblica in partea de sus a unghiei




Pasul 4
Am trasat o linie verde paralela cu cea roz





Pasul 5
Am facut acelasi lucru si in partea de jos



Pasul 6
Am adaugat puncte in aceleasi nuante pentru un efect mai dragut .






Iata rezultatul final :





Foarte simplu si de efect. Sper ca v-am fost de ajutor. Astept impresii sau intrebari . V-am pupat :*:*

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Header Background Designed by Freepik