vineri, 19 iulie 2013

Provocare machiaj oriental!

Dupa cum bine stiti, incerc sa imi reiau activitatea pe blog dupa o luuunga perioada de absenta, si pentru ca dintotdeauna mi-am dorit sa iau parte la o provocare intre bloggerite iata-ma astazi incercand sa realizez un machiaj in stil arabesc, caci despre asta este vorba.

Conditiile au fost ca astazi, 19 iulie, fetele ce participa la provocare sa posteze poze cu acest gen de machiaj atat full face cat si mai in detaliu.

Pentru ca nu am stiut asupra a ce culori sa ma opresc pentru a reda cat mai bine un make-up arabesc, am decis in cele din urma sa optez pentru nuante de auriu, rosu, oranj etc. 

Trebuie sa recunosc ca nu am fost chiar atat de multumita de rezultatul final, deoarece in loc sa ma duca cu gandul la ceva oriental, mie imi sugera mai mult o chestie egipteana. Eh, pana la urma va las pe voi sa decideti. 

Va las sa va delectati, in cele ce urmeaza, cu cateva poze:





Pozele nu au o claritate excelenta, se pare ca am uitat sa realizez poze cat mai reusite.

Chiar astept opinia voastra - am nimerit sau nu tema? E un machiaj oriental sau altceva?


Dragutele cu care am participat la aceasta provocare sunt:


Nu uitati sa treceti si pe la ele. V-am pupat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Header Background Designed by Freepik