sâmbătă, 15 noiembrie 2014

Prima comanda pe iHerb



 A venit si ziua in care, dupa multe incertitudini si neincredere, mi-am luat inima in dinti si am plasat si eu o comanda pe marele si minunatul iHerb. In acelasi timp, mi s-a parut si momentul potrivit de a face o noua postare pe blog, dupa foarte mult timp, in care sa impartasesc cu voi aceasta experienta.



  Comanda nu include foarte multe produse, deoarece trebuia sa ma incadrez in limita de 1,8 kg pentru a putea alege varianta de shipping cu 4$. 



  In primul rand aveam nevoie de un sampon cat mai aproape de natural, care sa fie in acelasi timp delicat cu parul si sa ii ofere si o hidratare corespunzatoare parului meu mult incercat de vopsele, asa ca dupa multe review-uri pozitive m-am oprit la Nature's Gate, Shampoo, Strengthening, Biotin - 532 ml, $5,47 . Am citit ca lasa parul foarte moale la atingere, iar raportul cantitate - pret este unul imbatabil, din punctul meu de vedere. Inca nu l-am incercat, dar am mare incredere ca va face ceea ce promite. Este si un produs foarte comandat de pe iHerb, ceea ce din nou este un plus. Voi reveni cu mai multe pareri dupa ce il voi folosi o perioada.





    Iar pentru ca efectul sa fie unul complet, m-am gandit ca cel mai bine ar fi sa achizitionez si balsamul de par din aceeasi gama, si asta am si facut. Astfel, am adaugat in cos si Nature's Gate, Conditioner, Strengthening, Biotin - 532ml, $5.47. Acelasi pret pentru o cantitate generoasa. Si in privita acestui produs am citit numai cuvinte de lauda.





    Pentru ca mai am foarte putin si mi se termina, mi-am comandat si un primer de la ELF. Pana acum mi-l achizitionam de pe site-ul din Romania cu 9 lei + transport, in cazul in care nu imi mai luam si altceva. Asa ca mi s-a parut o afacere buna sa il iau de pe iHerb cu doar $1,99, il gasiti aici. Dupa ce am dat comanda mi-am dat seama ca mi-as fi putut lua varianta E.L.F. Cosmetics, Mineral Eyeshadow Primer cu doar 3$. Nu cred ca sunt diferente notabile intre varianta essential si cea mineral, dar merita incercate ambele.



    Urmatoarea pe lista e pensula E.L.F. Cosmetics, Small Angled Brush pe care mi-am luat-o pentru a o folosi pentru sprancene. Ma inteleg foarte bine cu acest tip de pensule atunci cand vine vorba despre conturarea sprancenelor cu creion si fard, deoarece, din punctul meu de vedere am o mai mare precizie cu ea, si pot trasa liniile foarte drepte. Pe acest produs am dat 3$.




    In cosul meu de cumparaturi s-a mai aflat si un gel de curatare cu AHA Beauty Without Cruelty, Facial Cleanser, 3% AHA Complex - 250ml, $9,18. Chiar daca am citit pe blogul pasagerei ca un gel de curatare cu acizi nu are cum sa isi faca efectul, deoarece acei acizi nu stau pe piele o perioada mai lunga si sunt imediat indepartati cu apa, am zis ca e totusi o varianta ce merita incercata, intrucat persoanele care l-au mai folosit au sesizat in timp diferente pe ten. Voi vedea in timp cum se va comporta.



    Din sectiunea Trials, mi-am ales un infuzor pentru ceai pe care am dat doar 0,50$ si mi s-a parut ideal pentru perioada ce urmeaza, intrucat iarna e aproape.


    In Wish List am o gramada de produse ce asteapta sa fie comandate si cred ca zilele astea o sa plasez o noua comanda cu atat mai mult cu cat, pana miercuri sunt reduse cu 20%  foarte multe produse de make-up, iar pentru comenzile mai mari de 40$ primiti o reducere de 10$ (pentru produsele care nu sunt in alte promotii). Reducerile la cosmetice se aplica dupa ce le adaugati in cos si le gasiti aici.


    In cazul in care nu ati mai comandat pana acum de pe iHerb si vreti sa o faceti, aveti o reducere de 10$ pentru comenzile ce depasesc 40$ si o reducere de 5$ pentru cazul in care comanda voastra valoreaza mai putin de 40$. Reducerea este valabila doar pentru prima comanda iar tot ce trebuie sa faceti este sa folositi codul promotional KRD634. Trebuie sa mai stiti ca pentru coletele care nu depasesc 1814 grame, puteti opta pentru metoda de transport prin International Airmail care costa doar 4$, transportul poate dura intre cateva zile si cateva saptamani iar coletele vor fi livrate la posta de care apartineti si nu la cea vamala cum se intampla la majoritatea coletelor internationale. Mie mi-a ajuns coletul in fix 2 saptamani.

    Acestea fiind spuse, va tenteaza ceva? Chiar va provoc sa aruncati o privire pe site, veti gasiti o multitudine de produse foarte bune, la preturi decente. Spor la cumparaturi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Header Background Designed by Freepik